Den gamle mølla
Natten i den gamle mølla er dramatisk fremstilt i denne Oscar-vinnende kortfilmen der de skremte beboerne, inkludert fugler, nervøse mus, ugler og andre skapninger søker trygghet når en tordenbyge nærmer seg. Når stormen blir verre, begynner møllehjulet å spinne og truer med å rive mølla fra hverandre, før stormen til slutt gir seg.