Skjelettdansen
En livlig kvartett med kirkegårdskjeletter kommer ut for å leke og danser natten lang i denne skumple Silly Symphony, sett til den makabre musikken fra Edvard Grieg (tilpasset av Carl Stalling). Ub Iwerks oppfinnsomme animasjon bruker nok av kirkegårdspøker som involverer dyr og en skjelett-xylofon.