Den utrolige reisen 2
Når de eventyrlystne kjæledyrene Sjans, Shadow og Sassy mister eierne sine, må de ta vare på seg selv i San Franciscos gater. De må stå imot mange farer på leting etter broen som vil føre dem hjem.
Favorittrioen din med snakkende dyr er tilbake i dette actionfylte eventyret som vil få hele familien til å bryte ut i latter. Når Sjans, Shadow og Sassy kommer bort fra eierne sine, navigerer de gatene i San Francisco, og prøver å finne hjemmet sitt på andre siden av Golden Gate Bridge. Men veien er blokkert av farer, og det blir en ny utrolig reise for tre veldig modige kjæledyr. Inneholder tobakkskildringer.