Smått & Godt
Buzz Lightyear blir lagt igjen på en fastfood-restaurant når en gratisleke som kom med måltidet erstatter ham. Mens Bonnies leker må holde ut den sju centimeter høye Buzz-etterligningen, er den ekte Buzz fanget i en støttegruppe for forlatte leker på restauranten. Mens Woody og gjengen prøver å finne en måte å redde vennen sin på, prøver Buzz å unnslippe psykoterapimøtet.