En Pingles Dagbok: Ut på tur, aldri sur
Heffley-familiens kjøretur til bestemors 90-årslag ender med en vill omvei, takket være Gregs plan om å være med på en gaming-konvensjon. Basert på en av de mest-selgende bokseriene noensinne, ender dette eventyret med en opplevelse Heffley-familien aldri vil glemme!