Kuult med Cash
Alt som kreves er litt rask tenkning, og 11-åringen Preston Waters liv blir til et millionæreventyr. Når en kjeltring kjører over Prestons sykkel, tror han at det er ulykkesdagen hans, men når et raskt oppgjør gir ham en blankosjekk, fyller han den ut med en million dollar. Nå er Preston utrolig rik, og bruker penger som bare det. Det eneste problemet med å ha en million dollar er å beholde dem. Inneholder tobakkskildringer.