Behind Enemy Lines
Owen Wilson og Gene Hackman spiller mot hverandre i denne historien om en marinenavigatør som tvinges på flukt fra fiendtlige soldater når flyet hans blir skutt ned over fiendtlig territorium.
Når en pilot blir skutt ned og forsøker å flykte fra en hær, blir en kommandørs redningsoperasjon hemmet av politikk, noe som kompliserer pilotens fluktplaner.