Ghost of the Mountains
For å gi Disneynaturs produksjoner liv må filmskapere tåle ekstreme miljø for å være vitne til historiene til noen av jordens mest utrolige dyr. Bli med bak kulissene til et av teamets mest ambisiøse prosjekter: å finne den flyktige snøleoparden i Kina, på jordas høyeste høyslette. Tynn luft, hardt vær og terreng, og emnet er nær umulig å fange på film.