Hard Way
I verdens første Action-musikal, raiderer Jake og SWAT-teamet en forlatt fabrikk for å få landets farligste terrorist til å falle. De synger og danser på naturlig vis.
Jake mister sin bestevenn Zach i en S.W.A.T.-operasjon nær Detroit. Åtte måneder senere prøver Jake og teamet hans å få tak i "The Mother"-terroristen som er ansvarlig for Zachs død. Mens de synger og danser, kjemper de seg forbi fiendene sine. Men så fører Jakes blinde hevntørst dem inn i en snikskytters dødelige hender. Bare ved å innrømme sine sanne følelser, kan Jake fortsatt redde dagen.