How To Catch A Serial Killer
Etterforskningen av Christopher Halliwell av detektiv Steve Fulcher har vært én av de største kriminalhistoriene i nylige år, og fengslet offentlighetens oppmerksomhet. Det er en historie som strekker seg over mer enn et tiår, flere mord, to svært publiserte rettssaker og én uopprettelig skadet karriere, og forteller om den hardnakkede jakten på en seriemorder av en politibetjent fast bestemt på å få rettferdighet.
Etterforskningen av Christopher Halliwell av detektiv Steve Fulcher har vært én av de største kriminalhistoriene i nylige år, og fengslet offentlighetens oppmerksomhet. Det er en historie som strekker seg over mer enn et tiår, flere mord, to svært publiserte rettssaker og én uopprettelig skadet karriere, og forteller om den hardnakkede jakten på en seriemorder av en politibetjent fast bestemt på å få rettferdighet. Fra øyeblikket saken om en savnet 21-år gammel jente ved navn Sian O’Callaghan landet på skrivebordet til DCI Fulcher, var jakten i gang. Over de følgende fem dagene kom et katt-og-mus-spill med aller høyeste innsats, karakterisert av den ubøyelige jakten på en morder fra en erfaren detektiv med tiår bak seg i styrken.