In Oranje
Elleve år gamle Remco er et stort fotballtalent og vil til topps. Det går ikke knirkefritt, fordi Remco må håndtere farens død, vanskelige utvelgelseskonkurranser, en alvorlig ankelskade, en kjedelig rengskapsfører som er forelsket i moren hans... og sitt første kyss.