Inferiørdekoratøren
Donald Duck nører opp et vepsebol av trøbbel når han kjemper med en bie ved navn Spike, som forsøker å pollinere Donalds blomstrede tapet. Når Donald fanger Spike med tapetlim fører det til munnhuggeri mellom de to. Hele planen slår feil når Spike klarer å rømme og hanker inn et helt bol av biekompisene sine for å få hevn.