John Williams in Tokyo
I september 2023 drar John Williams tilbake til Japan etter 30 år og opptrer med Saito Kinen Orchestra for første gang. Denne konserten inneholder musikk komponert av John Williams selv, inkludert "Superman March", "Theme from Schindler's List" og "Throne Room & Finale".
I september 2023 drar filmmusikk-legenden John Williams tilbake til Japan etter 30 år og opptrer med Saito Kinen Orchestra for første gang. Denne utrolige konserten inneholder musikk komponert av John Williams selv, inkludert "Superman March", "Theme from Schindler's List" og "Throne Room & Finale". John Williams deler podiet med sin gamle venn og anerkjente dirigent Stéphane Denève. Dette er et opptak av livekonserten i Suntory Hall i Tokyo.