Kim Possible
Tenårings-superhelten Kim Possible begynner på videregående sammen med sin bestevenn Ron Stoppable, samtidig som de redder verden fra onde skurker. Kim og Ron har alltid ligget et skritt foran sine onde motstandere, men det å navigere gjennom sosiale koder på videregående er mer krevende enn det en superhelt var forberedt på. Og når Drakken og Shego er ute på krigsstien må Kim stole på familien sin og Possible-laget, teknisk geni Wade, den nye venninnen Athena, og nakenrotta Rufus.