King Tut In Color
Et århundre etter verdens mest oppsiktsvekkende arkeologiske funn av Tutankhamuns grav, kan du nå være vitne til de dramatiske scenene fra oppdagelsen og beundre de ekstraordinære skattene, i farger. Alt takket være de nyeste fargeteknikkene som bruker detaljert historisk forskning for å gi oppdageren Howard Carter Egypt tibake til liv.