Krokodillenes hemmeligheter
De skremmende kjevene og de spektakulære bakholdsangrepene forteller bare halve historien… under vann avslører dette superrovdyret sin sanne – og uventede natur.
Det er mye mer ved en krokodille enn skremmende kjever og spektakulære bakholdsangrep. Som ett av de mest lumske rovdyrene i naturens verden, tilbringes mer enn halve livet dens skjult, under vann. Vi blir med på en dykkerekspedisjon i Okavango-deltaet for å oppdage dens sanne – og uventede natur.