Kvinner som forandrer verden
Hvordan vil du gjøre verden til et bedre sted? Fra velkjente navn til vordende stjerner, her er kvinnene som forandrer vår verden. De bor blant primatene i jungelen, dykker i havene etter tegn på klodens tilstand, avdekker menneskets opprinnelse i afrikanske huler og prøver ut ny teknologi i det ytre rom. Kvinner forandrer verden og vårt syn på den, og her er deres historier!