Coyote Ugly
Hvis en drøm bare forblir en drøm vil ingenting skje. Det mener Violet (Piper Perabo), som pakker kofferten og flytter fra faren sin (John Goodman) i søvnige Jersey, for å gjøre karriere som låtskriver i New York. Til tross for høye ambisjoner, stahet og talent er konkurransen i platebransjen for tøff for henne og hun må isteden ta jobb som bartender på klubben Coyote Ugly. En hektisk karriere starter, og med nye venner og ny kjæreste (Adam Garcia) går livet videre i den pulserende storbyen. Spørsmålet er om hun er villig til å risikere alt for å gi drømmen en ny sjanse.