Mikke i Australia
Mikke er i den australske villmarka og kaster en bumerang som blir sittende fast i Plutos munn. Så oppdager Mikke et emu-egg. Dessverre blir han jaget av forelderen, men Pluto og bumerangen farer mot ham, og emuen blir sittende fast.