Prinsen og fattiggutten
I et kongerike langt unna møtes to helt like gutter tilfeldigvis og bestemmer seg for å bytte plass: en fattiggutt som heter Mikke, og kronprinsen. Sammen må de finne ut hvordan kongeriket kan reddes fra en slem kaptein som selv vil ha tronen.