Prom
På ballet har alle par en unik historie. For Nova Prescott er det en klassisk fortelling om at motsetninger tiltrekker hverandre når hun dras mot gutten som står i veien for det perfekte ball. Opplev latteren og dramaet når hemmeligheter avsløres, forhold rakner, og nye romanser begynner. Det er hundrevis av kvelder på videregående, men kun ett skoleball.