Prosjekt prinsesse
Carter er en småbyjente og kunne ikke vært mer forskjellig fra Rosalinda, en sør-amerikansk prinsesse. Jentene må være sammen etter at faren til Carter, en agent i Prosjekt prinsesse-programmet, redder Rosie fra et militærkupp.