Shadow Cats
Servalen, karakalen og svartfotkatter beviser at de er like ekstraordinære som sine afrikanske villkattmotparter, geparden, løven og leoparden.
En flyvende katt, tre meter over bakken! …den dødeligste kattejegeren på planeten… fugler slått ned fra luften! Vi blir med servalen Lincoln, karakalen Zama, og Nyane, den sky svartfotkatten som beviser at de er like ekstraordinære som deres ville motparter, geparden, løven og leoparden.