Store kattedyr duellerer
Hvilken store katt er den beste? I Store kattedyr duellerer sammenlignes løver, tigre og geparder i en rekke utfordrende sportsgrener. Når prøvene er ferdige, blir én art kronet til den store kattemesteren, kattenes konge. Boone Smith, ekspert på store katter, lager utfordringer som tester hver rase i denne unike konkurransen.