The Murder of Meredith
Et nytt perspektiv på de forferdelige hendelsene som fant sted for 15 år siden, på kvelden torsdag første november 2007. Murder of Meredith er fortalt av de involverte i saken og undersøker bevisene, egoene og feilene som etterlot Merediths familie med flere spørsmål enn svar.