The Phoenix of Gloucester
Charlie, en frustrert urban forfatter, blir sent til sin syke bestefars falleferdige herregård og får i oppgave å pakke sammen alle eiendelene hans. I et siste møte bønnfaller bestefaren hans, nå på et hospits, Charlie om å finne den mystiske "Føniksen". Gjennom skjønnheten i husets naturlige omgivelser og et tilfeldig møte med en lokal kunstner, begynner Charlie å forstå hva bestefaren hans mener.