Johnny Kapahala: Back on Board
Johnny Kapahala drar tilbake til Hawaii for å delta i bestefarens bryllup. Men i stedet for å surfe, har Johnny nok å gjøre med å passe på "onkel Chris", sønnen til bestefarens forlovede.