Tru Confessions
Trudy "Tru" Walker trodde hun hadde verdens verste liv, med en far som alltid jobbet, en mor som aldri holdt med henne og en mentalt utviklingshemmet bror. Men når Tru får sjansen til å følge drømmen og ta del i et TV-program, finner hun ut hva det egentlig betyr å være en familie.