Vaiana 2
Walt Disney Animation Studios' animasjonsmusikal "Vaiana 2" gjenforener Moana og Maui tre år senere for en ny reise sammen med et mannskap bestående av usannsynlige sjøfarere. Etter å ha fått et uventet kall fra forfedrene sine, må Vaiana reise til Oseanias fjerne hav og ut i farlige, tapte farvann på et eventyr ulikt noe annet hun har gjort.