Et gutteliv
For Toby Wolff of hans skilte mor Caroline, var ikke livet på 50-tallet alltid like stas. Disse to frigjorte sjelene og reisende slår seg ned nordvest i Stillehavet, hvor livet vil bli bedre. Håper de. Når Caroline møter en høflig mekaniker, ser ting lyst ut. Men når de to gifter seg, finner Toby og Caroline raskt ut at han er en voldelig og usaklig alkoholiker, og de sliter med å holde på håpet i en umulig situasjon. Basert på en sann historie av Tobias Wolff.