The Watch
Det eneste som er farligere enn trusselen beboerne i forstaden Glenview står overfor, er de fire karene som har kommet sammen for å redde dem.
Det eneste som er farligere enn det som truer de gode borgerne av forstaden Glenview, er de fire karene som har samlet seg for å redde dem. Møt nabovakten: borgerlige Evan (Ben Stiller), den morsomme familiemannen Bob (Vince Vaughn), den storkjefta jokeren Franklin (Jonah Hill) og den skilte Jamarcus (Richard Ayoade).