Waking Sleeping Beauty
Waking Sleeping Beauty tar for seg konflikten og dramaet som startet det andre kapittelet i Disneys animasjonsarv, det kreative tiåret som ga oss Den lille havfruen, Skjønnheten og udyret, Aladdin og Løvenes konge. Historien fortelles av folk som var der, som Michael Eisner, Jeffrey Katzenberg, Roy E. Disney og mange flere, og den ser på menneskene og omstendighetene som endret animasjon for alltid. Inneholder tobakkskildringer.