Pride
Spenner over tidsperioden med FBI-overvåkning av homoseksuelle under 1950-tallets Lavender Scare til «Kulturkrigene» på 1990-tallet og videre; utforsker den homoseksuelle arven i borgerrettighetsbevegelsen og kampen for ekteskapslikhet.