Devious Maids
Serien følger en gruppe tjenestepiker knyttet sammen av jobb, problemer og arbeidsgivernes dramatiske hverdagsproblemer. Rosie, en enke som forlot sønnen i Mexico da mannen døde, er tjenestepike hos et selvopptatt skuespillerpar, Peri og Spence Westmore. Den aspirerende sangerinnen Carmen håper popstjernearbeidsgiveren Alejandro kan starte karrieren hennes, men Odessa, hans lojale husholderske, prøver å stoppe henne. Zoila er tjenestepike for Genevieve Delatour, en følelsesmessig ustabil rik kvinne. Hun jobber med tenåringsdatteren Valentina, som er forelsket i Genevieves kjekke sønn, Remi.