Marvel Studios: Et univers blir til
I denne eksklusive dokumentaren blir publikum tatt med lenger inn i Marvels filmunivers enn noen gang før. Seerne får plass på første rad og kan bevitne opprinnelsen til Marvel Studios, rekordfilmene, det kulturelle fenomenet og den videre utvidelsen av universet med Marvel Television. Marvels første TV-spesial inkluderer eksklusive intervjuer og opptak fra kulissene til alle Marvel-filmene, Marvel-kortfilmene og Marvels Agents of S.H.I.E.L.D. Du får også en sniktitt på fremtiden til Marvels Agents of S.H.I.E.L.D og ekstramateriale fra Marvel Studios-hiter som Captain America: The Winter Soldier og Guardians of the Galaxy, inkludert et innblikk i Marvels Avengers: Age of Ultron.