Familiesøndager med Disney
I en serie om Disney-inspirerte DIY prosjekter, deler håndarbeidsgeniet Amber Kemp-Gerstel hennes store lidenskap for kunst og håndverk, sammen med unge familier. I hver episode lages det nye kreasjoner til ære for kjente og kjære Disney-skatter – designet slik at familier må skape det sammen som et lag. Amber guider dem gjennom en enkel, steg-for-steg prosess, mens hun utforsker hva det er som gjør Disney spesielt for hver familie.
I en serie om Disney-inspirerte DIY prosjekter, deler håndarbeidsgeniet Amber Kemp-Gerstel hennes store lidenskap for kunst og håndverk, sammen med eventyrlystne, unge familier. I hver episode lages det nye kreasjoner til ære for kjente og kjære Disney-skatter – designet slik at familier må skape det sammen som et lag. Amber guider familiene gjennom en enkel, steg-for-steg prosess, mens hun deler tips og triks langs veien – samtidig som hun utforsker hva som gjør Disney spesielt for hver familie. Både barn og foreldre må ut i manesjen, når de hyller sine mest elskede filmer og karakterer. Seerne blir oppmuntret til å følge med, og gjenskape disse unike Disney-kreasjonene med sine egne familier.