Irrésistible
Adèle, en vellykket podcaster, faller pladask for Arthur, en matematiker. Men tilstedeværelsen hans gjør at hun får svimmelhetsanfall. Diagnosen? Posttraumatisk hjertesorg. Årsaken? Hennes forrige forhold, som ikke endte godt. Adèle har ikke noe annet valg enn å holde seg unna Arthur, men tiltrekningen er for sterk.