<JUNG KOOK: I AM STILL> THE ORIGINAL
På tross av et naturlig talent og de utrolige prestasjonene som fulgte fra det, fortsetter Jung Kook å stake ut sin egen kurs. Denne dokumentaren dekker den første solosingelen, intervjuer som ikke har vært vist før, eksklusive bilder bak kulissene og hele Jung Kook GOLDEN Live On Stage.
Jung Kook har blitt en av de ledene soloartistene på 2020-tallet. Han har fengslet publikummet med hits som Seven, 3D og Standing Next to You. Selv i dag gjør han alt for at ARMY-en skal bli stolte, og jobber alltid med å bli bedre og vokse. I stedet for å hvile på sine laurbær med sitt naturlige talent og utrolige prestasjoner, fortsetter han å stake ut sin egen kurs. Fra solodebutsingelen til albumet GOLDEN kan du følge Jung Kooks gylne øyeblikk i åtte måneder mens han reiser verden rundt og besøker byer som New York, London og Seoul. Dette er historien om Jung Kook, en artist som aldri slutter å drømme.