Keiserens nye skole
«Keiserens nye skole» er en unik komiserie om Kuzco, en selvopptatt og bortskjemt tenåring som må overleve prøvelsene på inkaskolen og bestå alle fagene sine så han kan bli keiser. Vennen Malina holder ham nede på bakken, mens den onde Yzma (snedig utkledd som rektor Amzy) og hennes tåpelige hjelper Kronk prøver å få Kuzco til å stryke.