Lost Treasures of Rome
Denne nye serien følger internasjonale arkeologer ved frontlinjene mens de går i gang med utgravinger for å avdekke hemmelighetene bak livet i Romerriket. De kravler under Pompeii, avdekker et enormt colosseum og drar en 200 år gammel rambukk fra et krigsskip opp fra havets bunn, mens de skynder seg for å avsløre hemmelighetene til denne eldgamle sivilisasjonen.