Luke Cage
Etter at et eksperiment går galt, får Luke Cage superstyrke og ugjennomtrengelig hud. Han prøver å gjenoppbygge livet sitt i i skjul, i bydelen Harlem i New York. Han blir raskt dratt ut av skyggene og må kjempe en kamp for byens hjerte, noe som tvinger ham til å konfrontere en fortid han prøver å glemme.