The Hardy Boys
En familietragedie tvinger brødrene Frank og Joe Hardy til å flytte fra storbyen til foreldrenes hjemby for sommeren. Men det de antok ville bli en kjedelig sommer i småbyen Bridgeport, blir noe helt annet når den hemmelige etterforskningen til deres far gjør alle de tilsynelatende vanlige beboere til mistenkte.
Etter at en familietragedie slår til, blir Frank Hardy og hans bror Joe tvunget til å flytte fra storbyen til foreldrenes hjemby, Bridgeport, for sommeren. Mens de bor hos sin tante Trudy, stopper Frank og Joes rolige sommer plutselig opp, når de oppdager at faren deres, detektiv Fenton Hardy, har påtatt seg en hemmelig etterforskning. Når de innser at faren deres kan ha oppdaget noe, bestemmer guttene seg for å starte sin egen etterforsking, og plutselig er alle i byen en mistenkt.