The King of TV
1988. Diagnostisert med en alvorlig sykdom som kan sette en stopper for karrieren foran kameraene, ser den brasilianske TV-programlederen Silvio Santos tilbake på reisen for å bli en av de største programlederne i hele Brasil.
1988. Silvio Santos, en av de største programlederne på brasiliansk TV, er diagnostisert med et alvorlig problem med stemmebåndene, noe som vil gjøre ham stemmeløs. Frykten for å bli tvunget til å forlate scenen bringer tilbake minner om hans bane fra barndommen som gateselger, til hans kamp for å få SBT TV-kanalkonsesjon under militærdiktaturet.