This Fool
«This Fool» er en uærbødig, kinematisk halvtimes komedie iscenesatt i arbeiderklassestrøket South Central i Los Angeles. Showet er sentrert rundt Julio Lopez, en 30-åring som fortsatt bor hjemme, har datet kjæresten sin av og på siden videregående, og kommer opp med enhver unnskyldning for å unngå å takle sine egne problemer.