What the Farmer Doesn’t Know
I "What the Farmer Doesn't Know" serverer kokker bondefamilier noe annerledes enn tradisjonell nederlandsk mat. Bondens kjøkken blir tatt over av kokker fra andre kulturer. De lager surinamesisk roti, japansk teriyaki og marokkansk tajine. Vil kokkene utvide bøndenes kulinariske horisonter? Eller kommer familien til å holde seg til det tradisjonelle måltidet med poteter, kjøtt og grønnsaker?