PORTRAITS DE VOYAGE : DORDOGNE - La Dordogne en radeau
Dwóch młodych mężczyzn buduje tratwę, by przepłynąć rzekę Dordogne na południu Francji, w regionie, który może zapewnić wspaniałe, przepełnione adrenaliną przygody. Podróżni w końcu dają się ponieść dzikiej naturze.