PORTRAITS DE VOYAGE : LOUISIANE - La Boucherie
Młoda kobieta dzieli się cajuńską tradycją podczas przyjęcia na terenie zalewowym, którego tradycyjnymi elementami są piwo, typowe lokalne dania (gulasz, boudin, grattons) i muzykowanie.