Andre i Wally
Nie ma to jak relaksująca drzemka w uroczej leśnej dolinie. Kiedy jednak Andre się budzi i widzi natrętnego żółto-czarnego owada z paskudnym żądłem, rzuca się do pośpiesznej i bolesnej ucieczki. Andre, który uważa się za bystrego gościa, jest przekonany, że przechytrzy i prześcignie pszczołę. Jednak Wally B., podobnie jak wszystkie żądlące owady, jest sprytniejszy i potrafi dogonić każdego w zaledwie kilka sekund.