Gra Geriego
Geri rozgrywa całodzienną partię szachów przeciwko samemu sobie. Zaczyna przegrywać z żywszą wersją siebie, lecz gdy gra ma się ku końcowi, udaje mu się odwrócić losy pojedynku.