Assembled: Za kulisami X-Men '97
Na początku lat 90 serial „X-Men” zadebiutował na ekranach telewizyjnych i poruszył miliony spragnionych odmiany widzów. Cykl po raz pierwszy w historii podejmował temat uprzedzeń oraz sprawiedliwości społecznej. Posłuchaj zakulisowych opowieści obsady oryginalnej produkcji oraz nowych głosów. „Assembled” powraca do narodzin serialu „X-Men” oraz jego wznowienia po trzydziestu latach jako „X-Men '97”.
Na początku lat 90 mało kto, poza czytelnikami komiksów Marvela, słyszał o „Rudej”, „Bestii”, „Gambicie” czy nawet „Wolverinie”. Ten smutny stan rzeczy na zawsze uległ zmianie, gdy na ekranach telewizyjnych zadebiutował serial „X-Men” i poruszył miliony spragnionych odmiany widzów. Cykl w niczym nie przypominał dotychczasowych animacji i podejmował temat uprzedzeń oraz sprawiedliwości społecznej. Postacie, choć wyjątkowe, były outsiderami, miały swoje słabości. Zarówno dzieciaki jak i dorośli potrafili się z nimi utożsamić. „Assembled: Za kulisami X-Men '97” powraca do narodzin serialu „X-Men” oraz jego wznowienia po trzydziestu latach jako „X-Men '97”. Posłuchaj zakulisowych opowieści obsady oryginalnej produkcji oraz nowych głosów z jej bezkompromisowej kontynuacji.